El Centre Excursionista Garriguenc (CEG) organitza a des de ja fa anys una caminada que ressegueix el PR-C33, que consisteix en un itinerari circular pels voltants de La Garriga i el Figaró.

És una activitat no competitiva on cadascú es marca el seu ritme. És un recorregut moderat pel que fa al terreny però exigent per la distància i els desnivells.

Edició 2024

>>> INCRIPCIONS EDICIÓ 2024 <<<

DATA: 11 de febrer de 2024

LLOC: Sortia i arribada des de Can Queló (CEG)

HORARIS:  Acreditacions 7.15h / Sortida 7.30h

TANCAMENT: L’avituallament de l’arribada es tanca a les 15h.

PREUS: 12€ Socis del CEG / 16€ no socis

Hi ha tres opcions de recorregut

A – FER TOT EL PR SENCER AMB UNA DISTÀNCIA DE 29’380 km DELS QUALS 14’380 km SÓN DE PUJADA, 14 km DE BAXADA-DESNIVELL POSITIU ACUMULAT DE 1199 m I DESNIVEL NEGATIU DE 1197 m

B – EN ARRIBAR A FIGARÓ ( TERCER AVITUALLAMENT), TRAVESSEU PEL PAS ELEVAT DE LA C-17 GIREU A LA DRETA I CONTINUEU AMB LES MARQUES BLANQUES I VERMALLES DEL GR-2 PEL SENDER DEL RIU FINS AL PARC DELS PINETONS A ON SEGUIREU LES MARQUES BLANQUES I GROGES DEL PR FINS A L’ARRIBADA A CAN QUELÓ (PUNT D’INICI I FINAL).

EN AQUESTA OPCIÓ EL RECORREGUT ÉS DE 24’210 km DELS QUALS 11’9 5km SÓN DE PUJAD I 12’226 km DE BAIXADA AMB UN DESNIVELL POSITIU DE 884 m i UN DESNIVELL NEGATIU DE 822 m

C – EN AQUESTA OPCIÓ, A L’ARRIBADA A FIGARÓ (TERCER AVITUALLAMENT) PODEU DECIDIR BAIXAR EN TREN ( L’ ESTACIÓ ÉS  A 150 m EN EL MATEIX CARRER I EN ARRIBAR A LA GARRIGA DIRIGIR-VOS A CAN QUELÓ (PUNT D’INICI EN AQUESTA OPCIÓ). EL RECORREGUT ÉS DE 17’76 km DELS QUALS 9’71 km SÓN DE PUJADA I 7’27 km DE BAIXADA AMB UN DESNIVELL POSITIU DE 835 m i UN DESNIVELL NEGATIU DE 609m